Jul 10, 2012

mood : HAPPY lar.... ^_^

salam sejahtera hai blog...
lame dah tak update sini..dah bersawang gaknyer blog ni..
nasib baik la kau cume skrin dengan jalur lebar (internet)..
kalau la kau adalah laci, @ bilik, @ langsir...
alamatnye berhabuk la kau :)

ops...nak cerite sikit kat sini...
happy la hari ni sebab tawaran ke UiTM dalam e-PJJ dah sampai...
tadi saya check melalui internet....
alhamdullilah....dapat jugak sambung studi ni...
tapi kene la faham...mesti akan ada sesuatu yang akan dikorbankan...
hukhuk.....
TAPI...
perlu ada semangat untuk hadapi itu semua...
insyaallah, pasti akan ada hikmah untuk itu...
semoga perjalanan ini dapat saya tempuh dengan sabar dan KUAT!
hehehe......

emm...tarikh untuk daftar pun dah ada dah...ini dia maklumat nyer :

Tarikh : 4 Ogos 2012
Tempat : Dewan Seri Budiman, UiTM
Waktu : 8.30 am - 12.30 pm / 2.00 pm - 5.00 pm

haa...bulan puasa tu...mudah2an dipermudahkan segala urusan :)

opss....2 Ogos 2012 pun takkan saya lupakan sebab, itulah tarikh keputusan temuduga SPA dikeluarkan....ok ow...!!
saya ada g interview beberapa minggu yang lalu sebab dapat panggilan interview drp Suruhanjaya Perkhidmatan Awam....
insyaallah...andai ada rezeki, saya pergi je sekiranya ada jawatan dalam SPA tu....

emm...lagi satu....
17 - 18 Julai 2012 adalah salah satu program yang akan saya hadiri tak lama lagi ni....
fuhh....nampak penuh jugak la jadual untuk bulan ni....
memandangkan bulan ni jugak kite sambut Ramadhan, maka dengan itu saya ingin mengucapkanlah kepada semua umat Islam, dengan ucapan :



jadi, pesanan penaja Lagi Lagi Senario " PUASA, JANGAN TAK PUASA...."

Selamat Menyambut Ramadhan...semoga ketemu lagi ^_^

wasalam.

No comments:

Post a Comment

_thankyouforyourjourneyinmyblog_

sAat kEceRiaAn

sAat kEceRiaAn
mUke mAse mUdE.. ^_^